سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

اردیبهشت ۰۰

1400/2/23 5:26
نویسنده : فرشته
145 بازدید
اشتراک گذاری


پنج شنبه ۲ اردیبهشت☝️.

پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت.سلام دختر خوبم دوباره با کلی تاخیر اومدم🙈،عزیزم تولد ۸ سالگیت مبارک😍.

اگه بدونی الانم چه ساعتیه که دارم برات می نویسم،🙄 ۵ صبح ،بی خواب شدم و دیدم بهترین زمان برای یادآوری روزهاییه که گذشت.اول از تولدت بگم که دوباره سورپرایز شدی چطوری؟ الان میگم...

از چند روز قبل از تولدت داشتم فکر میکردم چطور غافلگیرت کنم با بابا مشورت کردم بابا گفت پنج شنبه بگیر چون تولدت روز یکشنبه بود و وسط هفته هردومون کلاس داشتیم و خسته می شدیم.برای همین از خیلی جلوتر همه کارا رو کردم تمام وسایل پذیرایی رو آماده کردم و قرار شد بریم باغ و هر کس دوست داشت و می تونست بیاد اونجا.

نصفه نیمه👇😉



طبق معمول خاله فاطی و عمو که همیشه کمک حالِ همه ست اومدن باهامون ولی قبلش بابا بردت پیش آندیا که ما کارامون و بکنیم و با اونا بیایی...

خلاصه با کلی عجله در عرض کمتر از یکساعت کارایی که می خواستم و انجام دادم و منتظر بودیم تا بیایید.

حامد جان بهمون خبر داد که نزدیکین من و بابا خاله و عمو و ساناز جون اومدیم دم در ،کیک به دست و ...ساناز جون برات آهنگ گذاشت و همون موقع رسیدید تا متوجه شدی چه خبره خیلی جا خوردی،اصلا انتظار نداشتی چون هر وقت می پرسیدی برام تولد میگیری یا نه بخاطر بیماری می گفتم نه نمیشه.

برات لباس دوخته بودم باهاش تل و...ست کرده بودم ولی خجالت می کشیدی بپوشی می گفتی همه با لباس راحتن چرا من باید پیراهن بپوشم؟ با کلی گله و شکایت پوشیدی یکی دوتا عکس زورکی انداختی و بلافاصله در آوردی.

من که فکر نمی کردم به کسایی که گفته بودم بیان ظهر که شد دیدم همه یکی یکی از راه رسیدن و چقدر ذوق میکردی که هم برای تو اومدن.اینم بگم تو محیط باز بودیم و حواسمون به بیماری بود😷.

تا زمانیکه هوا تاریک بشه اونجا بودیم و دیگه برگشتیم خونه .حسابی خسته شده بودم ولی به خوشحالیت می ارزید.همه زحمت کشیده بودن برات کادو آورده بودن،کادوی زندایی سارا رو خیلی دوست داشتی میکروفون و اسکوییشی🎤.

دست همگیشون درد نکنه🙏.

تولد ۸ سالگی شما هم مبارک.🎂❤
پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 اردیبهشت 00 5:53
عیدتون مبارک باشه نماز روزتون قبول حق باشه😘❤️🌹💛💚💙🧡❤️
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
23 اردیبهشت 00 21:38
تولدت مبارک ❤️❤️