سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

دی ۹۹

1399/10/3 22:35
نویسنده : فرشته
273 بازدید
اشتراک گذاری
چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۹ .سلام عزیزم فکر کنم برای اولین بار باشه که اینقدر مدت طولانی به وبلاگت سر نزدم و برات چیزی ثبت نکردم.😔

همش به دلیل مشغله ی زیاده وای که چه روزای سختی رو تا الان پشت سر گذاشتیم متاسفانه خاله زهره نزدیک به دو ماه پیش کرونا گرفت و بعد از دو بار بستری شدن بیمارستان الان یکم رو به بهبوده حدود ۱۰ روزی هم خونه ی ما بود و ما بهش با کمک خاله ها رسیدگی کردیم.

از یه طرف کلاس من از یه طرف کلاس تو ،...از صبح که بیدار میشی وارد کلاس میشی تا ۱۱/۵ و بعد نوبت من میشه که وارد کلاس آنلاین بشم گاهی حسابی باهام همکاری می کنی و حتی ازم سر کلاسم پذیرایی هم می کنی گاهی هم مثل زمانی که خاله زهره اینجا بود سر ناسازگاری داری و تا می تونی من و میریزی به هم. البته یکم این رفتارها رو من ربط میدم به این خونه نشینی و تخلیه نشدن انرژی ولی اینجوری هم خودت اذیت میشی هم من😔.
دخترم خیلی ناراحتم که نمی تونم بیام برات مثل قبل همه چیز و بنویسم ولی خیلی ذهنم از همه نظر به هم ریخته ست متاسفانه اوضاع جوری شده که با کوچکترین سرفه و عطسه دلواپس میشم و اجازه نمیدم بهم نزدیک بشی که همین باعث میشه اشتباه فکر کنی و تصورت بر این باشه که بهت اهمیت نمیدم.
چهار شب پیش شب یلدا بود و خودت این جوری واسه خودت کرسی چیدی.تا الان پنج تا از دندون هات افتاده و هنوز کامل در نیومده.
عزیزم امشب هر کار می کنم ذهنم همش اینطرف و اونطرف میره و نمی تونم با تمرکز بنویسم بعدا میام و برات اتفاقات و تعریف می کنم.
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)