سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

مرداد۹۹

1399/5/14 13:49
نویسنده : فرشته
140 بازدید
اشتراک گذاری
۹۹/۵/۱۴ سه شنبه.سلام دخترم اومدم با چندتایی اتفاق جدید که تا اونجایی که ذهنم یاری کنه برات ثبت می کنم.اولین و مهمترینش شروع به کار دوباره ی مامانِ☺ البته با قبل یکم تفاوت داره و اونم بخاطر این بیماریه که هنوز ادامه داره و تا زمانی که دارو و واکسنی براش پیدا نشه هیچ چیز دیگه مثل قبل نیست.امسالم فکر می کنم به احتمال خیلی زیاد مثل ماه های آخر سال تحصیلی گذشته کلاس های درسی دوباره به صورت آنلاین برگزار بشه و به همین دلیل گفتم کارم با سال های گذشته تفاوت داره چون باید یه قسمتی از خونه مون و مثل کلاس درست کنیم که با هم اونجا کار کنیم من درس بدم و تو هم درس بخونی البته جدای از اون تدریس ها رو هم باید تو مدرسه فیلم بگیریم و برای دانش آموزان ارسال کنیم حل تمرین و رفع اشکال و...بصورت مجازی انجام بشه🤔.

بابا اول این هفته برات یه تبلت خرید تا بتونی با استفاده از اون درس بخونی😐 هر چند که خیلی این مساله خوشایند نیست ولی دیگه چاره ای نیست و حتی اگه درس خوندن آنلاین هم نبود ما راضی نمی شدیم با این شرایط بفرستیمت مدرسه 😔.

برای این که با این روش درس خوندن آشنا بشی تو کلاس تابستانی مدرسه که داره به صورت آنلاین برگزار می شه ثبت نامت کردم و دو روز در هفته کلاس داری نقاشی و کامپیوتر.امسال اولین تجربه ی تدریس آنلاین مامانِ امیدوارم بتونم به خوبی از پسش بر بیام و مفاهیم و به بچه ها انتقال بدم.🙏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)