سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

تولدت مبارک

1397/2/4 23:49
نویسنده : فرشته
1,324 بازدید
اشتراک گذاری


سه شنبه ۹۷/۲/۴ 💕💕

زندگی ﻗﺎﻟﯽ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺳﺖ ...
ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﺎﻓﯽ
ﻭ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺑﺎﻓﻢ
ﻭ ﺍﻭ ﻣﯽ ﺑﺎﻓﺪ،
ﻣﯽ ﺑﺎﻓﯿﻢ ﻭ ﻧﻘﺶ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ،
ﺩﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﻬﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﭘﺎ ﮐﺮﺩ،
ﻫﺮ ﮐﻪ ﺁﻣﺪ ﮔﺮﻩ ﺍﯼ ﺗﺎﺯﻩ ﺯﺩ ﻭ ﺭﻧﮕﯽ ﻭ ﻃﺮﺣﯽ،
ﺁﻣﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺯﯾﺒﺎ ﻭ ﻧﺎ ﺯیبا،
ﺳﺎﯾﻪ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﻭ ﺛﻮﺍﺏ...

ﮔﺮﻩ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻟﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ،
ﻃﺮﺡ ﻭ ﻧﻘﺸﺖ ﻧﯿﺰ،
ﻭ ﻫﺰﺍﺭﻫﺎ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺁﺩﻣﯿﺎﻥ ﺑﺮ ﻓﺮﺷﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺯﯾﺴﺖ ﮐﻪ
ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺗﻮ ﺑﺎﻓﺘﻪ ﺍﯼ!
ﮐﺎﺵ" ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯾﯽ ﺭﺍ که سهم توست زیبا ببافی...

سپینا جونم دخترم ،امیدم تولدت مبارک🎊🎈🎂

امیدوارم همیشه دلت شاد باشه و خنده از روی لبات محو نشه ،و خوشبخت باشی🙏.

فردا روز تولدته و از سر شب تا الان همش می گی امشب و خیلی دوست دارم چون تولدمه و مامان و بابام هم کنارم هستن،از هفته ی گذشته تا الان مامان داره تدارک می بینه😊از دوختن لباس گرفته تا سفارش کیک و تزئینات و...

البته می خواستم برای دوستات گیفت درست کنم که گفتی تولد منه اونا باید به من کادو بدن نه من به اونا🤣،خوب از اونجاییکه برای من خوشحال بودن شما مهمه منم بی خیالش شدم. همونطور که قبلا برات گفتم جشن تولدت تو مهده و قراره با اومدن خاله زهره سورپرایز بشی،چون هر وقت ازت پرسیدم دوست داری کی تو تولدت باشه ؟ گفتی آندیا و خاله زهره .خوب آندیا که مدرسه ست ولی به خاله گفتم ،گفت میام منم قراره ساعت ۱۰/۵مرخصی بگیرم و یکساعتی کنارت باشم.از عصر تا حالا هم از سردرد به خودم می پیچم.فدات بشم بعدا برات مفصل در مورد تولدت می نویسم .به خدا می سپارمت و ازش میخوام خودش مراقبت باشه🙏.
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
5 اردیبهشت 97 15:02
تولدت مبارک پرنسس❤💗