سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

یکماه مونده تا تولد ۵ سالگی😁

1397/1/18 22:14
نویسنده : فرشته
178 بازدید
اشتراک گذاری
شنبه ۹۷/۱/۱۸ .دختر قشنگم کمتر از یکماه دیگه به تولدت مونده و مامان میخواد برات تو مهد جشن بگیره و از الان تو فکرم که برات چیکار کنم که حسابی خوشحال بشی چون هر سال که میگذره بیشتر متوجه می شی و امسال هم که بهم گفتی دوست داری کیک تولدت السا باشه و خودت دیگه صاحب نظر شدی😄

امروز تو مهد تولد یکی از دوستات بود، دیشب من و بابا خوابیده بودیم ولی شما به فکر تهیه ی کادو بودی و وقتی بابا بهت گفت بخواب گفتی دارم واسه دوستم کادو درست می کنم که یدفعه من یادم افتاد و چند تا چیز و بهت پیشنهاد دادم که برداشتی واسه خودت 😎و به یه تابلو رضایت دادی که بدی به دوستت.

سپینا چی بگم از ریخت و پاش هایی که می کنی امروز اومدی کلی ماکارونی،جو،رشته و...از تو سوپرمارکت برداشتی و بردی تو اتاقت و ریختی تو ظرف و باهاشون آشپزی میکنی.از اینطرف مامان تمیز می کنه و جارو و...از اونطرف شما کاغذ قیچی می کنی ،دیروز که پولک ریز میکردی😲 خلاصه که خونمون این روزا اصلا جمع نمی شه و مامان هم دیگه جونی براش نمی مونه چون ظهر خسته و له شده هر دومون می رسیم خونه حالا روزاییکه کلاس زبان هم داری که دیگه واویلا مامان باید با عجله شام و غذای فردا رو هم درست کنه چون ۷ برمی گردیم خونه.بالاخره این روزها هم میگذره و خاطره میشه ،ایشالا خاطرات خوبی از کودکی تو ذهنت بمونه🤗.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)