سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

اولین سرماخوردگی

1392/9/4 12:50
نویسنده : فرشته
363 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم روز سه شنبه٢١ آبان بابا ما رو برد مدرسه ی مامان چون هر سال روز قبل از تاسوعا شله زرد میپزن‚شما پارسال تو دل مامان بودی اونموقع وقتی مامان شله زرد و هم میزد نیت کرد سال بعد با دخترش بیاد و شله زرد و هم بزنه .یک ساعتی اونجا بودیم همکارا و شاگردای مامان شما رو دیدن همه ازت تعریف کردن...

موقعی که به کمک بابا سیامک شله زرد هم می زدی.

عکس شله زرد هم زدنت با بابا سیامک

فردای اونروز که تاسوعا بود باز هم رفتیم مدرسه چون نذری می پختن تو بغل بابا خواب بودی یه دفعه هوا سرد شدو باد گرفت ما هم برگشتیم خونه . همون شب دختر گلم بی حال شدی و فرداش هم تب کردی و دیگه از سپینای بلا و اون ورجه وورجه ها خبری نبود .لب به غذا هم نمیزدی فقط شیر می خوردی خیلی مظلوم شده بودی من و بابا هم ناراحت بودیم شب که شد تب کردی و پاشویت کردم‚ تبت یکم اومد پایین ولی دوباره ساعت ٤ صبح تبت رفت بالا بیدار نگهت داشتم و باهات بازی کردم و مرتب دست و پاتو می شستم بهت استامینوفن دادم خدا رو شکر تبت اومد پایین ولی خیلی بی حال بودی.چون این چند روز تعطیلی بود مطبی باز نبودو اسم بیمارستان هم که می اومد بند دلم پاره میشد تا عصر صبر کردم خاله شمسی و خاله فاطی با علی و امین اومدن شما رو بردیم بیمارستان کودکان پنج نفر آدم بزرگ واسه دختر نصفه ریزه ی من.مامان از قبل سرش درد می کرد اونجا هم که رسیدیم بدتر شدم خیلی دلگیر بود از خدا خواستم خدا همه ی کوچولوهارو شفا بده وهیچ پدرومادری هم گذرشون به بیمارستان نیفته ‚دختر کوچولوی منم همیشه سلامت باشه.دختر نازم آقای دکتر که شما رو معاینه کردگفت سرما خوردی و برات دارو نوشت داروهات رو گرفتیم اومدیم خونه‚خیلی جالبه وقتی رسیدیم خونه تا بابا رو دیدی انگار نه انگار که مریضی دوباره دست و پا زدن هات شروع شد.خدا رو شکر.

این عکس و خاله فاطی تو بیمارستان ازت گرفت.

اینم از عکست تو بغل علی همچین مظلوم شده بودی سرت و میذاشتی رو سر علی.

عزیز دلم خیلی قیافت بیحال بود.الهی همیشه سر حال باشی.

این عکس هم زمانیه که مامان شما رو پاشویه می کرد.ساعت 1 شب بود.

 

اینم عکس دوران نقاهتت که داره 10 روز ازش میگذره وهنوز کاملا"خوب نشدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)