سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 20 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

اولین برف

1392/9/17 18:11
نویسنده : فرشته
261 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه 92/9/14 دخترم اولین برف رو از پشت پنجره ی اتاقش دید.صبح ساعت 8 تا از خواب بیدار شدی زدی زیر آواز بابا تا فهمید بیدار شدی اومد تو اتاق شما رو بغل کرد می شنیدم در مورد برف داره بهت توضیح میده آخه بابا خیلی مثل آدم بزرگا با شما رفتار می کنه خلاصه منم بلند شدم گفتم بریم از دخملمون تو برف عکس بگیریم ولی یاد چند هفته پیش که سرما خورده بودی افتادم بی خیال شدم.از منظره ی برفی بیرون عکس گرفتم از شما هم تو خونه گفتم خودم درستش می کنم.حالا عکست و درست کردم برات میذارم.

امروز 92/9/26 تونستم عکساتو بذارم. از پنجره اتاق خودمون از بیرون عکس گرفتم.

تو اتاقت داشتی بازی می کردی.

چه کیفی کرده بودی رو سگت نشسته بودی.

 

اینم از یه روز برفی که با هم توی خونه گذروندیم.البته ما همیشه تو خونه ایم ولی امروز از نوع برفیش بود.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)