سپیناسپینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

شهریور۹۸

1398/6/29 21:12
نویسنده : فرشته
179 بازدید
اشتراک گذاری
۹۸/۶/۲۹جمعه.سلام جوجه ی من الان که دارم می نویسم ساعت ۹ شبه و یکساعتی میشه که خوابت برده☺ به این دلیل که فردا جشن شکوفه های شماست و رسما از دوشنبه یه کلاس اولی هستی🤗.از ماه گذشته که برات ننوشتم خیلی اتفاقات افتاده مهمترینش دوستی شما و پرناست که از این بابت خیلی خوشحالم چون تو مدرسه دیگه تنها نیستی هردوتون همکلاسی هستید و از مرداد که ما یه روز جمعه به صرف ناهار دعوتشون کردیم باغ این رفت و آمد ادامه داره و پنج شنبه شبها دور همیم و شما دو تا هم با هم وقت میگذرونید.

هفته ی گذشته یکروز قبل از تاسوعا با میثم جون اینا رفتیم شمال و شب هم خانواده مهران جون بهمون اضافه شدن و ویلاشون موقعیت خوبی داشت هم به جنگل نزدیک بود هم به دریا و شما و مهراد با هم گاهی همبازی بودید گاهی هم تو جنگ و دعوا و شما به عنوان بزرگتر باید کوتاه می اومدی 😉 .متاسفانه تاسوعا شما و حنانه جون دچار مسمومیت شدید و به ترتیب بقیه هم درگیر شدن از اونجاییکه فردا صبحش می خواستیم برگردیم خونه شما از نصفه های شب حالت بد شد و به فاصله ی هر یکساعت بالا می آوردی منم که امیرحسین و پیش خودم خوابونده بودم تا حال مامانش بهتر بشه مجبور شدم بسپارمش به مامانش تا به شما رسیدگی کنم و فرداش هم تو راه که دیگه مجبور شدم کیسه فریزر خریدم و هیچی بهت ندادم ولی به محض رسیدن به خونه و درمان های مامان خوب شدی.وای که چقدر خسته بودم چون تو این چند روز سفر ،درست و حسابی استراحت نکردم و اونشبم که تا صبح نتونستم بخوابم😣...

حالا دوباره برم سراغ مدرسه رفتنت👩‍🎓 که با کلی عشق خودم همه ی وسایلت و برات تهیه کردم و برات جامدادی درست کردم و قراره برات یه کیف خوشگل هم درست کنم حالا فعلا که داری یکم سرم خلوت تر بشه تو اولویته.

دخترم من و ببخش که مجبورم بخاطر خودت گاهی باهات رو در رو بشم و مقابلت بایستم ولی بدون که هر کاری که می کنم به صلاحته دوستت دارم کوچولوی من❤.

۹۸/۶/۳۱یکشنبه.عزیزم دوباره سلام آخرین دقایق فصل تابستونه و از فردا همه چی عوض  میشه ساعت خوابمون ،زمان کنار هم بودنمون و خیلی چیزای دیگه که ورود به مدرسه دلیلشه😊امیدوارم تغییرات خوب باشه و این اولین قدمت همراه با موفقیت زیاد باشه.این و بدون که هر لحظه من و بابا پشتت هستیم و در راستای پیشرفت و رشد و ترقی شما از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
این عکس دیروز قبل از رفتن به مدرسه و جشن شکوفه هاست بقیه ی عکس ها رو با دوربین گرفتم.خدا رو شکر از معلمت خوشت اومد و گفتی مامان خیلی مهربونه،دیروز کتابهات هم گرفتیم و فردا باید جلد شده تحویل مدرسه بدی و ساعت ۷/۵هم تو مدرسه و سر صف باشی😉خلاصه که کلی آرزوهای خوب برات دارم و امیدوارم این سال تحصیلی رو با موفقیت پشت سر بذاری و به مدارج عالی برسی🙏.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)