سپیناسپینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

بهمن ماه ۹۷

1397/11/30 21:14
نویسنده : فرشته
183 بازدید
اشتراک گذاری
سه شنبه ۹۷/۱۱/۳۰.امشب آخرین شبه بهمنه و من تونستم تو این لحظه های آخر که کمتر از ۴ساعت دیگه به پایانش مونده بیام و برات در مورد این ماه بنویسم،چون متاسفانه وبلاگت شده ماهنامه چون دیگه وقت چند بار نوشتن در ماه و ندارم 😯.تو این ماه یه کار خیلی بزرگ و همکاری کردی و موفق به انجامش شدیم اونم شستشوی گوشهات بود که برای اولین بار بود که انجام میدادیم و خیلی استرس داشتم چون تو تابستون هم یکبار سعی کردم ولی خیلی بی تابی کردی و راضی نمی شدی که قطره بریزی چون گوشهات کیپ میشد و خونه رو میذاشتی رو سرت و این شد که تا به الان طول کشید .علت شستشو هم بنا به تشخیص دکتر بود و تو دو روز انجام شد یکی ۱۹بهمن و اون یکی ۲۱بهمن و این غول از جلومون برداشته شد😊.

خیلی وقته که داری برام شعرهایی رو که برای برای جشن نوروز مهدتون باید بلد باشی و با ادا و اطوار میخونی و منم لذت میبرم😍.۱۶اسفند جشنتونه و مامان از دیروز تا حالا داره چیزایی رو که لازم داری مثل لباس و کفش و گل سر با عشق برات آماده می کنه چون میخوام همه رو خودم برات درست کنم🤗آخه امسال برای اولین بار دخترم قراره جلوی یه عالمه مامان و بابا و...برنامه اجرا کنه و کلی برات آرزوی موفقیت دارم عشق زیبای من❤.بی صبرانه منتظر اون روزم تا ببینم چیکار می کنی عزیز دلم.اینم هنرنمایی عشق جان.👆
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)