سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

آبان و آذر ۹۷

1397/9/11 0:08
نویسنده : فرشته
196 بازدید
اشتراک گذاری
۹۷/۹/۱۰ شنبه .سلام گل دخترم الان که دارم می نویسم یک ساعتی شده که خوابیدی البته امشب یکم دیر خوابیدی ولی چون صبح باید بیدار بشی معمولا۹ ،۹/۵ می خوابی . سپینا جونم این روزا ماشالا خیلی انرژی داری و بریز و بپاشت خیلی زیاد شده البته خودت هم کمک می کنی ها ولی خوب بیشتر سعی میکنی اتاق خودت و مرتب کنی اگه جای دیگه رو بهم بریزی خیلی اهمیت نمیدی😮.الان دو سه هفته ای می شه واسه خودت تو سالن چادر زدی اومدی پیک نیک😀 و اطراف چادر به قول خودت سطل زُواله ( سطل زباله )گذاشتی و استخر و حیاط و...درست کردی و وقتی می گم دیگه جمعش کن می گی نه مامان خونه ی اردکمه🦆 ،حالا این که چیزی نیست تازه براش غذا هم درست می کنی ،بگو باچی؟؟😣با هر چیزی که بتونی چه با دست چه با قیچی ریزش کنی از صابون گرفته تا پارچه و کاغذ و ...خلاصه که داستان ها داریم و این اردک برات خیلی عزیزه.
برات بگم از امروز که از خدا خواستی که خواب ببینی که من مُردم وقتی پرسیدم چرا ؟ گفتی آخه دوست دارم زیاد زنده بمونی😥چون قبلا تعبیرش و از من پرسیده بودی و منم اون چیزی و که شنیده بودم گفتم اینکه اگه تو خواب ببینی کسی مرده عمرش طولانی می شه😊
اگه بخوام از پیشرفتت بگم خیلی عالی هستی و من راضیم و کلی علاقمند به خوندن  و نوشتنی و تکالیفت هم بدون کمک مامان انجام میدی ایشالا تا آخر همینطوری بمونی🙏.
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)