سپیناسپینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

پرحرفی😀

1397/7/10 23:17
نویسنده : فرشته
227 بازدید
اشتراک گذاری
۹۷/۷/۱۰ سه شنبه.سلام مامان جونم امشب اومدم برات موردی رو بنویسم که من و یاد زمانی که خودم کلاس پنجم ابتدایی بودم انداخت.

امروز عصر طبق معمول سه سنبه ها که کلاس زبان داری بردمت کلاس و نشستم تا تموم بشه که با هم برگردیم چون خیلی خسته بودم ( از صبح رفته بودم بهشت زهرا تشییع جنازه ی آقا حقیقت خدا بیامرز😔 )وقتی کلاستون تموم شد به قول خودت تیچرتون به من و مامان النا ( هم کلاسیت ) گفت سر کلاس شیطنت می کنید و حرف می زنید ولی با این وجود خیلی خوب و عالی درس رو یاد می گیرید و از ما خواست باهاتون صحبت کنیم.

منم وقتی ابتدایی بودم سر کلاس معلمم دفترم و خواست وقتی دادم بهش بهم یه صفر داد با توجه به اینکه شاگرد ممتاز بودم و زیرش نوشت به علت پرحرفی🤣.امروز با شنیدن حرف معلمت یاد خودم افتادم واسه همین خیلی بهت سخت نگرفتم ،مامان پرحرف ،دختر پرحرف داره دیگه😎.
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)