سپیناسپینا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

چهار سال و نیم

1396/8/11 21:13
نویسنده : فرشته
195 بازدید
اشتراک گذاری

۹۶/۸/۱۱ پنج شنبه.سلام دختر قشنگم جون منی نمیدونی از دیشب تا حالا چی کشیدم بخاطر این حال مریضت،دیروز  مامان کار داشت واسه همین سپردمت به بابا و سه ساعتی رو با بابا بودی و بعد اومدین دنبال من تو ماشین بودیم که گفتی مامان سردمه...تا رسیدیم خونه چسبیده بودی به من که دیدم داری میلرزی و چشمات داره بسته میشه منم زود لباسات و عوض کردم و پیچوندمت لای پتو و بلافاصله برات از دمنوش گرفته تا شیر و چای و هر نوشیدنی گرمی که به ذهنم میرسید درست کردم و با کلی قربون صدقه به خوردت دادم.هر چقدر گفتم بریم دکتر گفتی مامان خسته ام بذار بخوابم منم که دیدم حال نداری و همش تو چرت و خوابی دیگه چیزی نگفتم ولی تا صبح تب داشتی دست و پاهات سرد بود ولی سرت داغ بود،خلاصه با استامینوفن یکم تبت پایین اومد ولی تا امروز ظهر نه چیزی خوردی و نه از جات بلند شدی تا با هزار ترفند و کمک خاله زهره و خاله فاطی که حواست و پرت میکردن یکم سوپ بهت دادم و یکم ماهیچه هم بعداز ظهر دادم خوردی و بالاخره راضیت کردم که بریم دکتر اونجا یکم بدقلقی کردی ولی بالاخره دکتر معاینه ت کرد و گفت سینه ت التهاب داره و ...داروهات و گرفتیم و اومدیم خونه داروت و که خوردی خیلی بهتر شدی و الانم خدا رو شکر راحت خوابیدی🤗 

سپینا جونم بگم برات از مهد رفتنت که اونجا یه خاله مهناز هست که خیلی ازش حرف شنوی داری و با کمک این خانوم شما دیگه بدون گریه و زاری بلوز شلوار میپوشی( آخه قبلش همش دلت میخواست پیرهن یا دامن بپوشی ) ولی بازم بعضی روزا لباس گرم نمی پوشی و همین کارات باعث شده که همش سرماخورده باشی .

از این هفته براتون کلاس باله هم گذاشتن و همین باعث شده بیشتر برای رفتن ترغیب بشی،سپینا جونم اگه بدونی چقدر برات آرزو دارم و چقدر ملتمس به درگاه خدا که عاقبت بخیر و خوشبخت بشی و تمام تلاشم و میکنم تا هر چی که به صلاحته برات انجام بدم البته ناگفته نمونه که دو برابر تلاش مامان رو بابا سیامک مهربون داره میکنه که به قول معروف آب تو دلمون تکون نخوره و هر چی که مامان میگه برای سپینا این کار و بکنیم اون کار و بکنیم نه نمیگه .

ایشالا خدا سایه ش و از سرمون کم نکنه و شما هم سلامت باشی و زودتر خوب بشی🙏 و بیشتر به حرف مامان گوش کنی😁

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)