سپیناسپینا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

سپینا تک ستاره ی آسمان زندگیم

واکسن 2 ماهگی

1392/4/5 19:14
نویسنده : فرشته
211 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتی رسیدیم خونه این عکسو ازت گرفتم .

گل نازم اول فکر می کردم بعد از زدن واکسن خیلی گریه کنی ولی خیلی خانوم بودی و به اندازه ی سی ثانیه گریه کردی. عزیزم وقتی اومدیم خونه خواب بودی چشماتو وا کردی خندیدی ولی ظهر که شد گریه هات شروع شد ناله می کردی و پای چپت رو تکون نمیدادی.شب تا صبح نخوابیدی هر وقت خوابت می برد زود از خواب می پریدی کتایون دختر عمه ویدا هم اومد بهت سر زد و خیلی ناراحت شدمن و باباهم خیلی ناراحت بودیم همش دلم می خواست گریه کنم چون طاقت شنیدن ناله هاتو هیچوقت ندارم عشقم.الهی همیشه بخندی نازنینم.

فردا شبش هنوز پاهای کوچولوت درد می کرد ساعت 4 صبح بیدار شدی یکم هنوز تب داشتی داشتم عوضت می کردم خندیدی منم شروع کردم به حرف زدن باهات که اولین اوقون رو از دهنت شنیدم  خیلی ذوق کردم وخواب از چشمام رفت آخه دو روزه دختر قشنگم نخندیده.سپینا جونم خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)